• створення умов для підвищення кваліфікаційного рівня вчителів та удосконалення педагогічної майстерності педагогів як основна умова активізації навчально-виховного процесу;
  • використання ІКТ в НВП – шлях до підвищення якості освітнього процесу та формування творчої особистості учнів;
  • відродження національної спадщини єврейського народу, виховання толерантного ставлення до культур та традицій людей різної національності;
  • виховання свідомого громадянина з активною життєвою позицією шляхом формування навичок самоврядування, соціальної активності у процесі практичної громадської діяльності школярів.

Головні напрямки роботи

  • розвиток пізнавальних і інтелектуальних здібностей учнів;
  • вдосконалення рівня практичного володіння учнями іноземними мовами (англійською та івритом);
  • формування національної свідомості учнів, забезпечення, збереження і продовження української та єврейської культурно-історичної традиції;
  • зміцнення зв’язків з громадами Ізраїлю та єврейськими товариствами різних регіонів України, розвиток учнівського самоврядування.

За результатами роботи в різних напрямках діяльності та підготовки учнів посідає 1 місце в групі шкіл міста з 2006 року.
У 2010 році навчальний заклад став переможцем Всеукраїнської громадської акції «Флагман освіти України», в 2011 – «Лідер освіти XXI століття».
У 2012/2013 н.р. школа брав участь в пілотному проекті Міністерства освіти і науки України та Євросоюзу Smart Education.
У 2013 році – переможець Всеукраїнського конкурсу «Навчання вищої проби» в рамках проекту «Pt – перспективні технології навчання».
У 2014 році СШ ОРТ № 41 було нагороджено золотою медаллю V Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти»

Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес

Основна мета та задача школи змінити ціннісні орієнтації вчителя та стимулювати в педагогічному колективі пошук нових засобів навчання і виховання учнів, творчий підхід, активність вчителів, прагнення їх до самоосвіти шляхом впровадження:

  • моніторингових досліджень;
  • анкетування та діагностування учителів, учнів та батьків;
  • проведення уроків, позакласних заходів, педрад, нарад, засідань атестаційних комісій з використанням мультимедійних та інформаційно-комунікативних технологій;
  • проведення тренінгів;
  • сприйняття навчального процесу як цілісної взаємодії двох рівноправних її учасників – учня та вчителя;
  • постановка мети розвитку особистості та розвиток різноманітних форм мислення кожного учня;
  • зорієнтованість педагога на особистість учня, перевага організаційної і стимулюючої функції;
  • діалогічний стиль спілкування, взаємодія між учнями(інтерактивне навчання),підтримка ініціативи дітей;
  • основні форми навчання-групова та індивідуальна, що ґрунтуються на довірі до дитини, на здатності її відповідати за себе;
  • максимальне залучення власного досвіду учнів;
  • мотивація на “досягнення”, утвердження почуття гідності особистості.

З грудня 2010 школа увійшла в мережу шкіл ОРТ «Освітні ресурси і технологічний тренінг»

Співпраця розвивається зважаючи на високі темпи проникнення сучасних технологій і комп’ютерних дисциплін у процесі освіти на всіх рівнях. Метою співпраці є прагнення зробити потенційний внесок у справу освіти і міжнародного взаєморозуміння. Основними сферами співпраці є:

  • впровадження високих технологій у систему освіти;
  • розвиток інформаційних технологій;
  • використання мережі Інтернет в освіті;
  • розвиток економіки і управління освітою.
  • запровадження проектів та програм по розвитку технологічної освіти учнів.

 

Перелік авторських та адаптованих програм циклу юдаїки, створених вчителями школи

  • Адаптована програма з івриту для 5-11 класів (автор – Щербак О.Д.)
  • Авторська програма з івриту для 1-4 класів (автор – Килимник Г.Д.)
  • Авторська програма з єврейської літератури для 10-11 класів (автор – Пенюк О.П.)
  • Авторська програма з історії єврейського народу (автор – Абрамова Н.В.)
  • Авторська програма з традицій єврейського народу (автор – Абрамова Н.В.)
  • Авторська програма з спецкурсу “Катастрофа Європейського єврейства ХХ ст.» (автор – Абрамова Н.В.)