Кабінет традицій єврейського народу

ПІБ зав. кабінетом Абрамова Наталія Всеволодівна

Предметний профіль: кабінет традицій єврейського народу

Методи та напрями діяльності вчителя

    Кабінет традицій та історії єврейського народу використовується для проведення уроків історії єврейського народу і традицій єврейського народу та позаурочних заходів.
Вся робота кабінету спрямована на виховання учнівського інтересу до вивчення історії й традицій єврейського народу, формуванню в учнів національних та загальнолюдських цінностей, толерантного ставлення та поваги до інших народів, правової свідомості.
У кабінеті проводяться навчальні уроки, факультативи, позакласні заняття.
Вчитель Абрамова Н.В. використовує наступні форми навчально-методичної роботи:

1. Групові форми роботи:

  • семінари-практикуми;
  • лабораторія творчого пошуку;
  • впровадження інтерактивних методів навчання;
  • психолого-педагогічний лекторій;
  • творчі групи.

2.  Масові форми роботи :

  • педагогічні читання;
  • предметні тижні;
  • науково-практичні конференції.

3. Індивідуальні форми роботи:

  • консультації;
  • конкурси;
  • робота з творчо обдарованими учнями;
  • створення банку «Передових педагогічних ідей».

4.  Форми позакласної роботи:

  • позакласне читання художньої і популярної літератури з історичної тематики з наступним обговоренням;
  • вивчення текстів єврейської класичної спадщини;
  • проектна діяльність;
  • краєзнавча робота (науково-дослідницька та пошукова робота);
  • історичні вечори та олімпіади, вікторини, диспути, бесіди, дискусії;
  • факультативні заняття.

Додаткова інформація

    Абрамова Н.В. висококваліфікований фахівець. Має високий рівень науково-теоретичної і методичної підготовки. Творчий пошук, відкритість до передового педагогічного досвіду та готовність запроваджувати нові методичні технології в педагогічний процес, готовність до конструктивного діалогу та інтерактивного підходу до навчально-виховного процесу – складові успішної діяльності Наталії Всеволодівни. Головні завдання своєї діяльності бачить у активізації процесу особистого самовдосконалення та розвитку як необхідної складової реалізації власного інтелектуального потенціалу. Має великий арсенал різноманітних форм і методів роботи на уроках історії та традицій єврейського народу.

    Абрамова Н.В. створила власний методичний архів, в який входять різноманітні методичні розробки уроків та позакласних заходів, дидактичний матеріал, варіанти моніторингу навчальних досягнень учнів, методики організації пошуково-дослідницької діяльності та підготовки учнів до написання наукових робіт. Вчитель велику увагу приділяє використанню проектних технологій у навчально-виховному процесі та удосконаленню навичок учнів у процесі проектної діяльності. Через постановку проблемних питань спонукає учнів до творчого пошуку, обміну думками, аналізу та висвітлення власної позиції. За результатами контрольних замірів 68% її учнів показали високий та достатній рівень знань.

    Наталія Всеволодівна – автор програм з історії єврейського народу, традицій єврейського народу, з історії Голокосту, які в 2012 р. отримали гриф Міністерства освіти і науки України і рекомендовані до використання в навчальних закладах України.

    Учні вчителя були дипломантами та призерами різноманітних науково-дослідницьких і творчих конкурсів міського, обласного та Всеукраїнського рівнів: «Сто чудес України», програма з юдаїки для старшокласників «Сефер» , «Моя земля – земля моїх батьків», «Національні меншини в сучасному українському суспільстві», «Етнографічні джерела рідного краю», Всеукраїнська історико-дослідницька експедиція «Чернівці – рідне місто моє», конкурс «Україна – Європа», Всеукраїнський конкурс учнівських наукових робіт «Історія і уроки Голокосту», міжнародні наукові конференції з історії Голокосту, науково-дослідницькі проекти з краєзнавства та етнографії, Всеукраїнські змагання серед старшокласників EUROPA NOSTRA.

   

Залишити відповідь