Методи та напрями діяльності вчителя
Щербак Ольга Дмитрівна має наступне педагогічним кредо «Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина». Для досягнення своєї мети – навчання мові іврит – передбачає виконання таких напрямів діяльності:
- формування в учнів позитивної мотивації до вивчення мови іврит як на початковому етапі навчання, так на наступних ступенях шкільної освіти;
- формування елементарних комунікативних умінь і навичок в усіх видах мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання і письма);
- розвиток особистості дитини, її мовленнєвих здібностей, уваги, мислення, пам’яті та уяви;
- забезпечення комунікативно-психологічної адаптації молодших школярів до нового мовного світу для подолання психологічних бар’єрів у подальшому використанні мови іврит як засобу спілкування;
- опанування елементарних лінгвістичних знань з мови іврит, доступних молодшим школярам та необхідних для оволодіння усним та писемним мовленням мовою іврит з урахуванням особливостей фонетичної і граматичної системи мови іврит та мови навчання;
- <spanstyle=”font-size: 16px;line-height:150%;font-family:arial;”=””>залучення до єврейської культури, до нового соціального досвіду використання мови іврит: знайомство зі світом однолітків різних країн, з деякими звичаями єврейського народу України та Ізраїлю, з дитячим пісенним, віршованим та казковим фольклором мовою іврит, із доступними учням творами дитячої художньої літератури на івриті; виховання толерантного відношення до представників інших національностей та країн.</spanstyle=”font-size:>
Додаткова інформація
Ольга Дмитрівна приділяє особливу увагу на уроках говорінню, розвитку в учнів уміння сприймати та будувати діалоги й невеликі монологічні висловлення в межах вище зазначених сфер спілкування. Постійно створює ситуації повсякденного спілкування, а також у зв’язку з прочитаним або почутим твором та спрямовано на формування і розвиток продуктивних мовленнєвих умінь, таких як:
- вести діалог етикетного характеру: вітатися та відповідати на привітання; знайомитись, представлятися самому та представляти друга; прощатися; вітати та дякувати за поздоровлення; висловлювати вдячність в процесі спільної діяльності; вибачатися; пропонувати частування, дякувати / ввічливо відмовлятися від частування;
- вести діалог – розпитування, використовуючи запитання: Хто? Що? Коли? Де? Куди? Звідки? Чому? Навіщо?
- вести діалог спонукального характеру: звертатися з проханням, погоджуватися / відмовлятися виконувати прохання; пропонувати зробити щось разом; погоджуватися / не погоджуватися на пропозицію партнера; просити про допомогу та пропонувати свою допомогу.
- описувати предметний малюнок, фотографію, сюжетний малюнок;
- передавати зміст прочитаного/прослуханого тексту з опорою на ілюстрацію, ключові слова, план;
- відтворювати вивчені вірші, пісні, примовки.
Учні Щербак О.Д. – призери міжнародного конкурсу знавців івриту «Відмінники івриту», який відбувається в Ізраїлі щороку.
|