Кабінет української мови

ПІБ зав. кабінетом Андрійчук Олеся Іванівна

Предметний профіль: кабінет української мови

Методи та напрями діяльності вчителя

    У своїй роботі Андрійчук Олеся Іванівна користується наступними заповідями:

  • Кожна дитина талановита.
  • Кожна дитина має право на помилку.
  • Кожна дитина має право на вільний творчий пошук.

    В організації сучасного уроку спирається на його інтерактивну технологію – таку організацію навчального процесу, за якої стає обов’язковою участь кожного учня в колективному взаємодоповнюючому, взаємодіючому процесі навчального пізнання: адже вчитель вважає, що учень повинен публічно відзвітуватися про виконання поставленого перед класом чи групою навчального завдання.

    Ефективною формою підходу до уроку української мови для Олесі Іванівни є моделювання навчального процесу. Вчитель неодноразово представляв свій досвід роботи на засіданнях методичного об’єднання з технологічного моделювання уроку, яке проектує навчально-пізнавальну діяльність самого учня і забезпечує високу стабільність мовних знань та мовленнєвих умінь і навичок. Найголовніші риси уроків вчителя:

  • сучасність – постійне прагнення до новизни і вдосконалення змісту уроку;
  • оптимальність – спроба досягти навчально-виховних цілей при економному використанні часу;
  • інтегральність – синтез знань з мови, літератури, історії, краєзнавства тощо;
  • науковість – опора на досягнення сучасної лінгвістики, лінгводидактики, лінгвопсихології;
  • відтворення процесу навчання та його результатів;
  • програмування діяльності вчителя й учнів;
  • використання різноманітних засобів навчання, ТЗН;
  • якісна і кількісна оцінка результатів уроку.

Додаткова інформація

    Адрійчук О.І. вважає, що нові підходи до технології уроку створюють сприятливі умови для розвитку творчості учнів, формування мовної особистості, але ці підходи ставлять ряд вимог до учителя. Це насамперед уміння діагностувати цілі навчання, досконало володіти мовою, моделювати профільну підготовку майбутнього філолога , розробляти опорні конспекти, створювати нові види наочності, вільно володіти проблемним навчанням, організовувати групову та індивідуальну роботу з використанням комп’ютерів. Вчителем створена сучасна матеріально-дидактична база кабінету, яка складається з:

  • Сучасного робочого місця вчителя (комп’ютер, проектор, принтер, сканер, Інтернет, екран).
  • Тематичних папок по кожному класу для кожної теми уроків з української мови та літератури.
  • Розроблених варіантів різнорівневих завдань для проведення контрольних робіт для учнів 5-11 класів з української мови.
  • Сучасних наборів таблиць, портретів тощо.
  • Аудіо- та відео мультимедійного забезпечення
  • Виставки з українознавства
  • Бібліотеки, яка включає художню та довідникову літературу.

 

   

Залишити відповідь