ПІБ зав. кабінетом Цибулянко Олена Володимирівна Предметний профіль: кабінет математики |
|
---|---|
Методи та напрями діяльності вчителя Цибулянко О.В. вважає, що одним із важливих методів активізації пізнавальної діяльності учнів є метод проектів. Крім того, використання можливостей ПК на уроках дозволяє підвищити ефективність навчання, поліпшити аналіз та оцінювання рівня знань учнів, звільнити більше часу для надання допомоги учням. Комп’ютер, інтерактивна дошка, відповідне мультимедійне забезпечення надає вчителеві можливість зробити уроки цікавішими, захоплюючими та сучасними. За допомогою комп’ютера проведення уроків, вправ, контрольних робіт, а також оцінювання успішності стає ефективнішим, активізуються всі види навчальної діяльності: вивчення нового матеріалу, підготовка і перевірка домашнього завдання, самостійна робота, перевірочні і контрольні роботи, позакласна робота, творча робота. Тому педагогічне кредо вчителя можна виловити словами К.Ф.Гауса «Математика – наука для очей, а не для вух». Проте, переконана Олена Володимирівна, комп’ютер не може повністю замінити вчителя. По-перше, саме вчитель має можливість зацікавити учнів, викликати допитливість, завоювати їх довіру; по-друге, він може спрямувати їх увагу на ті або інші важливі аспекти предмету, який вивчається. Додаткова інформація Цибулянко О.В. має достатню методичну та професійну підготовку. В процесі викладання математики формує в учнів уяву про природу, її місце в системі наук. Матеріал викладає науково, зрозуміло, з урахуванням вікових особливостей учнів. Впровадження інноваційних моделей навчального процесу передбачає вміння вчителя користуватись засобами новітніх інформаційних технологій. Структурна побудова уроків з використанням ІКТ змінює суть навчального процесу вчителя. В конструюванні уроку продумує послідовність завдань, рухається від простого до складного, чітко використовує завдання і прийоми, якими стимулюється творча активність учнів. Намагається здійснювати розвиток школярів шляхом накопичення визначеного програмою обсягу знань та вмінням аналізувати, узагальнювати, порівнювати. Результативно працює з дітьми різного рівня підготовленості. При проведенні контрольних замірів з математики 55,8% показали високий та достатній рівень знань. Особливу увагу приділяє роботі з обдарованою молоддю. За останні два роки учні Олени Володимирівни стали переможцями на олімпіаді з математики, Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», посіли ІІ та ІІІ місце у міжнародній олімпіаду з робототехники. |