Кабінет початкової школи 3

ПІБ зав. кабінетом Килимник Ганна Давидівна

Предметний профіль: кабінет початкової школи

Методи та напрями діяльності вчителя

   Килимник Ганні Давидівні притаманна висока культура, ґрунтовні фахові знання, уміле володіння різноманіттям методичних форм і прийомів, всебічні інтереси та ерудиція. Допомагає їй у роботі відкритість і щирість, почуття гумору, тактовність у стосунках з учнями та колегами. Приділяє значну увагу вивченню індивідуальних особливостей учнів, питанням активізації їх внутрішніх можливостей і здібностей, домагається свідомого засвоєння навчального матеріалу, формує у вихованців навички самостійної праці.

    Бути вчителем – її покликання. Найвища нагорода для неї – бачити плоди своєї діяльності. Перебуває у постійному пошуку, активно використовує нові прогресивні методики. У навчально-виховному процесі методично обґрунтовано й ефективно використовує найновіші досягнення психолого-педагогічної науки, нестандартні інтерактивні технології, завдання проблемно-пошукового характеру.

    Вчитель розуміє, що найголовніше – підтримати в учнів позитивне ставлення до навчання. Бо бажання вчитися – головний результат початкового навчання. Інтерес до навчання є тільки там, де є натхнення, народжене від успіху. Тому Ганна Давидівна на уроці створює ситуації успіху, атмосферу співробітництва учнів і вчителя, яка позбавляє страху отримати погану оцінку.

    Активне навчання є запорукою розвитку мислення дитини, саме тому Килимник Г.Д. працює над проблемою «Розвиток пізнавальної активності у молодших школярів на уроках української мови».
Осягнення рідного слова витворює дитячу душу, будує особистість, її свідомість та світогляд, емоційну сферу та інтелект. Вчитель ставить перед собою завдання ввести учнів у світ прекрасного, прилучити їх до національних і світових скарбів письменства, сприяти вихованню кращих моральних якостей. Розвиток пізнавальної активності головний мотив навчальної діяльності вчителя. Урок-тренінг, урок-свято, урок-подорож, урок-конкурс, літературні ігри сприяють інтересу до навчання.

Додаткова інформація

    Натура активна, творча, небайдужа, вчителька головним для себе визначає розвиток, рух вперед.

    За результатами контрольних замірів 82% її учнів показали високий та достатній рівень знань. Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність. Неодноразово виступала на міській науково-практичній конференції «Талант і елітарність». Проводить демонстраційні позакласні заходи, свята єврейського календаря, тощо. Ганна Давидівна – переможець конкурсу проектних робіт «Робота з батьками майбутніх першокласників».

   

Залишити відповідь